Survivor 2: Τι νούμερα τηλεθέασης έκανε. Τατουάζ, ντούκια, βλεφαρίδες και… Μπουρνάζι

Τι τηλεθέαση έκανε το Survivor 2;

Η πρεμιέρα έγινε και το «Survivor 2» ξεκίνησε την πορεία του, η οποία αναμένεται να δούμε αν θα είναι εξίσου ξέφρενη στον πίνακα τηλεθέασης όπως αυτή του περσινού.

Λογικά η πρεμιέρα θα έσπασε τα κοντέρ αφού όπως και πέρυσι, οι δρόμοι ερήμωσαν, τα μαγαζιά έκλεισαν και τα ντελίβερι έμειναν μόνα τους να πηγαινοέρχονται στα στενά μεταφέροντας πίτσες και σουβλάκια στα πλήθη που κλεισμένα στα διαμερίσματα περίμεναν εναγωνίως να εντοπίσουν τον νέο Ντάνο και τον διάδοχο του Βασσάλου.

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ανάμεικτες και το ερώτημα που διατυπώνεται από όλες τις πλευρές, και από κοινούς θνητούς αλλά και από χρήστες των κοινωνικών δικτύων είναι γιατί φέτος δεν θα δούμε ανθρώπους της «διπλανής πόρτας».

Καλογυμνασμένοι, αθλητές, ολυμπιονίκες, personal trainers, ακόμη και οι υδραυλικοί σε αυτό το παιχνίδι έχουν περάσει από κάποιους Ολυμπιακούς Αγώνες, συνθέτουν ένα σκηνικό όπου πρωταγωνιστούν τα six packs και τα γραμμωμένα μπράτσα. Ούτε λίγα κιλά παραπάνω, ούτε καμπύλες για τα κορίτσια, ούτε συνηθισμένοι άνθρωποι. Ολοι γραμμωμένοι και όλοι θαρρείς πως απήχθησαν από τα γυμναστήρια στα οποία λογικά θα έχουν περάσει την μισή ζωή τους.

Φυσικά η απαραίτητη γαρνιτούρα των γυμνασμένων κορμιών είναι τα τατουάζ τα οποία είτε ξεκινούν από τ’ αυτιά και καταλήγουν στους αστραγάλους είτε λειτουργούν διακοσμητικά για κάποια σημεία του σώματος. Οι κυρίες του ριάλιτι επένδυσαν περισσότερο στην ψεύτικη βλεφαρίδα η οποία έχει τοποθετηθεί σε τόσο μεγάλες ποσότητες που θα μπορούσε να χρησιμεύσει και ως σκίαστρο προκειμένου να αποφευχθούν τα εγκαύματα από τον ήλιο στα μάγουλα.

Εντονη τάση φέτος στην παραλία του Αγίου Δομίνικου και το φρύδι τατουάζ, ενώ τα floral μαγιό των αγοριών σχολιάστηκαν έντονα και δικαιολογημένα από τους χρήστες του twitter.

Διαβασμένοι και μεθοδικοί

Κι επειδή Ντάνος δεν ξαναγεννιέται αλλά και δεν ξαναπροκύπτει, οι φετινοί παίκτες αποφάσισαν να αποδείξουν από τα πρώτα λεπτά ότι μπαίνουν διαβασμένοι στο παιχνίδι. Ετσι πριν καλά καλά ξεκινήσει το ριάλιτι ο Γιάννης Τσίλης έκανε on camera πρόταση γάμου στην καλή του γιατί λογικά πριν και μετά το παιχνίδι δεν θα ήταν και τόσο εύκολο αφού κάμερες δεν θα υπάρχουν.

Επιπλέον τα λόγια αγάπης, ομαδικότητας, σύμπνοιας και αλληλοστήριξης έδιναν κι έπαιρναν με τέτοια ευκολία που νόμιζες ότι πρόκειται για ΜΚΟ και όχι για ομάδες ριάλιτι που σε λίγες εβδομάδες θα «σφάζονται» για ένα κομμάτι καρύδας.

Πάντως τα πρώτα δείγματα δεν ήταν και τόσο ενθαρρυντικά για το τηλεοπτικό κοινό. Ισως φταίει και το γεγονός ότι ο σωματότυπος των παικτών είναι τόσο μονότονος, ίσως και το ότι κάθετι που προσπαθεί να αντιγράψει το προηγούμενο δεν αρέσει και τόσο.

Οσο σκληρά κι αν είναι τα αγωνίσματα ας μην ξεχνάμε ότι δεν αρκεί να έχεις αθλητές που θα τα καταφέρουν αφού πέρυσι το πρόσωπο που μονοπώλησε εντυπώσεις και σχόλια ήταν η Λάουρα Νάργες και φυσικά ο Μάνατζερ Ράγκμπι και ο Σπαλιάρας τους οποίους το κοινό υποστήριξε λόγω… αδυναμίας.

Ευτυχώς υπάρχει και η Ελένη Χατζίδου η οποία από την πρώτη κιόλας συμμετοχή της απέδειξε ότι θα δούμε μία απόφοιτο της «Μεγάλης της Λάουρας Σχολής»… Ηταν ό,τι «χειρότερο», για να θυμηθούμε λίγο και τα λαϊκά άσματα που την ανέδειξαν, είδαμε ως επίδοση στο πρώτο επεισόδιο της Κυριακής.

Ένα επεισόδιο το οποίο ευτυχώς δεν αναλώθηκε σε ατελείωτα βίντεο όπου περιαυτολογεί ο κάθε υποψήφιος αλλά κατευθείαν μπήκε στο νόημα. Εγινε το αγώνισμα, το οποίο το έχουμε ξαναδεί, είδαμε και την δυναμικότητα των παικτών και φτάσαμε μέχρι και το Συμβούλιο όπου ανακοινώθηκαν αλλαγές, με σημαντικότερη αυτή της εισόδου νέων παικτών και όπου να ‘ναι θ’ αρχίσει και η «σφαγή».

Φυσικά αυτό που όλοι περιμένουν εναγωνίως είναι η μεγάλη είσοδος της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου η οποία εκτός του ότι θα τα βρει έτοιμα, αφού η καλύβα στήθηκε, θα καταφέρει λογικά με την τεράστια εμπειρία της να τα κάνει όλα άνω κάτω και στις δυο ομάδες ακόμη και εξ αποστάσεως.

Εκτός του ότι όλοι περιμένουν να δουν μια κανονική και φυσικά εντυπωσιακή γυναίκα, αναμένουν να δουν με ποιο τρόπο η πληθωρική Κωνσταντίνα θα ξεπερνά τα εμπόδια, θα τσαλαβουτά στις γούρνες και εν συνεχεία θα ξαπλώνει στα σανίδια με τους σκορπιούς και τα κουνούπια γίγαντες να παραμονεύουν…

Νούμερα Τηλεθέασης

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η πρεμιέρα του Survivor 2 έκανε 44,8% στο σύνολο της τηλεθέασης και 55,6% στο δυναμικό κοινό.

Το υψηλότερο ποσοστό που πέτυχε σε τέταρτο ήταν 60,8%, το διάστημα 21:30 και 21:44.